طراحی سایت دئووب

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراح

نحوه یادگیری طراحی وب را بیاموزید و اصول اولیه UI ، UX ، HTML ، CSS و طراحی بصری را بیاموزید.

تبدیل شدن به یک طراحی سایت نباید سخت باشد. اگر می خواهید اصول اولیه را بدانید ، ما این راهنما را گردآوری کرده ایم که همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را پوشش می دهد.

بخشی از هنر و بخشی علم ، طراحی وب در جنبه های خلاقانه و تحلیلی ذهن افراد تأثیر می گذارد.

 

طراحان وب آنچه مفهومی است را در نظر می گیرند و آن را به صورت تصویری ترجمه می کنند. تصاویر ، تایپوگرافی ، رنگها ، متن ، فضای منفی و ساختار در کنار هم قرار می گیرند و نه تنها یک تجربه کاربر بلکه مجرایی برای انتقال ایده ها را ارائه می دهند.

 

یک طراح وب خوب اهمیت هر قطعه از یک طرح را درک می کند. آنها در سطح دانه ای انتخاب می کنند و هر عنصر را طراحی می کنند ، در حالی که هرگز از چگونگی ترکیب عناصر و عملکرد آنها در تحقق اهداف بزرگتر چشم پوشی نمی کنند.

 

صرف نظر از تصاویر بصری طراحی وب ، بدون سازماندهی بی معنی است. منطق باید نظم و ترتیب ایده ها و تصاویری را در هر صفحه هدایت کند و همچنین نحوه سفر کاربران به آن را مشخص کند. یک طراح وب ماهر طرح هایی را ایجاد می کند که در حداقل تعداد کلیک ارائه می شود.

 

طراحی وب سایت را می توان به چندین زیرشاخه تقسیم کرد. برخی از طراحان حرفه خود را در زمینه هایی مانند UI ، UX ، SEO و سایر زمینه های تخصصی تخصص می دهند. با شروع سفر خود به عنوان یک طراح ، باید کمی در مورد همه این جنبه های مختلف طراحی وب بدانید.

 

شرکت طراحی سایت  از قسمت پشتی پشتیبانی می شود 

شما در حین یادگیری با اصطلاحات back end و front مواجه می شوید. اکثر مبتدیان این موارد را با هم مخلوط می کنند ، بنابراین مهم است که تفاوت آنها را بدانید.

 

قسمت پشتی همه چیزهایی است که در پشت صحنه نمایش یک وب سایت وجود دارد. وب سایت ها روی سرورها قرار دارند. هنگامی که یک کاربر درخواست می کند مانند پیمایش به بخش خاصی از وب سایت ، سرور این اطلاعات ورودی را می گیرد و به نوبه خود تمام HTML و سایر کد ها را خارج می کند تا در مرورگر کاربر به درستی نمایش داده شود. سرورها داده هایی را که یک وب سایت برای عملکرد لازم دارد ، میزبانی می کنند.

 

توسعه دهندگان وب که در توسعه پشتیبان تخصص دارند اغلب برنامه نویسان هستند که به زبان هایی مانند PHP کار می کنند ، ممکن است از چارچوب پایتون مانند Django استفاده کنند ، کد جاوا بنویسند ، پایگاه های داده SQL را مدیریت کنند یا از زبان ها یا چارچوب های دیگر برای اطمینان از سرورها ، برنامه ها ، و پایگاه های داده همه با هم کار می کنند.

 

برای تبدیل شدن به یک طراح وب ، نیازی نیست که در مورد آنچه در پشت سر اتفاق می افتد عمیق شوید ، اما حداقل باید هدف آن را درک کنید.

 

بدانید قسمت جلویی چیست

قسمت پشتی سمت سرور در نظر گرفته می شود در حالی که قسمت جلویی سمت سرویس گیرنده است. قسمت جلویی جایی است که HTML ، CSS ، جاوا اسکریپت و سایر کدها برای نمایش یک وب سایت با هم کار می کنند. این بخشی از طراحی وب است که افراد با آن درگیر می شوند.

 

همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید ، ممکن است وارد حوزه های تخصصی تری برای توسعه وب شوید. ممکن است در نهایت با چارچوب هایی مانند React یا Bootstrap کار کنید یا با JavaScript یا jQuery عمیق تر شوید. اینها مناطق پیشرفته تری هستند که در ابتدا نباید خیلی نگران آنها باشید.

 

اگرچه بهترین طراحی وب در اجرا بی دردسر به نظر می رسد ، اما همه آنها بر اساس اصول راهنمای طراحی بصری است. اگرچه طراحان وب کمیابی وجود دارند که به طراحی بصری ذاتی توجه دارند ، اما برای اکثر ما این موضوعی است که باید به تنهایی یاد بگیریم.

 

نحوه عملکرد طراحی بصری را درک کنید. قوانین ترکیب بندی را بشناسید و نحوه ترکیب عناصر مانند شکل ، فضا ، رنگ و هندسه را درک کنید.

 

نقطه شروع عالی پست ما در مورد اصول طراحی بصری برای طراحان وب است. مطالعه مفاهیمی مانند تقویت ، ظهور و تغییر به شما امکان می دهد این اصول را در کار خود وارد کنید. یادگیری نحوه طراحی طراح وب نیز به معنای درک تاریخچه طراحی است. ما این آرشیو طراحی گرافیکی عمیق را گردآوری کرده ایم تا همه پیشرفت های مهم در طراحی را به شما نشان دهیم که ما را به جایی که امروز هستیم رسانده است.

 

1. مفاهیم کلیدی طراحی بصری را درک کنید

خط

هر حرف ، حاشیه و تقسیم در طرح بندی از خطوطی تشکیل شده است که ساختار بزرگتر آنها را تشکیل می دهند. یادگیری طراحی وب به معنای درک کاربرد خطوط در ایجاد نظم و تعادل در چیدمان است.

 

شکل ها

سه شکل اساسی در طراحی بصری مربع ، دایره و مثلث است. مربع ها و مستطیل ها برای بلوک های محتوا ، دایره ها برای دکمه ها و مثلث ها اغلب برای نمادهایی استفاده می شوند که یک پیام مهم یا فراخوان به عمل را همراهی می کنند. اشکال همچنین دارای احساسات احساسی هستند ، مربع هایی با قدرت مرتبط هستند ، دایره هایی با هماهنگی و راحتی ، و مثلث هایی با اهمیت و عمل.

 

بافت

بافت چیزی را در دنیای واقعی تکرار می کند. از طریق بافت ، ما تصور می کنیم که آیا چیزی خشن یا صاف است. بافت ها را می توان در سراسر طراحی وب مشاهده کرد. از زمینه های کاغذی تا طعم های رنگارنگ محو گاوس ، از انواع مختلف بافت ها که می توانند طرح های شما را جالب تر کنند و می توانند به آنها حس فیزیکی بدهند ، آگاه باشید.

 

رنگ

برای ایجاد طرح هایی که چشم را خسته نمی کند ، باید خود را در زمینه تئوری رنگ آموزش دهید. درک چرخه رنگ ، رنگ های مکمل ، رنگ های متضاد و احساساتی که رنگ های مختلف به آن گره خورده اند ، شما را به یک طراح وب بهتر تبدیل می کند.

 

شبکه ها

ریشه ها در اولین روزهای طراحی گرافیک ریشه دارند. آنها در نظم بخشیدن به تصاویر ، متون و سایر عناصر در طراحی وب بسیار خوب عمل می کنند. بیاموزید که چگونه ساختار طرح بندی وب خود را با استفاده از شبکه ها ایجاد کنید.

 

2. اصول اولیه HTML را بشناسید

زبان نشانه گذاری ابرمتن (HTML) دستورالعمل هایی برای نحوه نمایش محتوا ، تصاویر ، ناوبری و سایر عناصر وب سایت در مرورگر وب افراد ارائه می دهد. اگرچه نیازی به متخصص در HTML ندارید ، اما هنوز هم می توانید با نحوه کار آن آشنا شوید ، حتی اگر از یک پلت فرم طراحی بصری مانند Webflow استفاده می کنید.

 

تگ های HTML دستورالعمل هایی هستند که مرورگر برای ایجاد وب سایت از آنها استفاده می کند. عنوانها ، پاراگرافها ، پیوندها و تصاویر همه توسط این برچسبها کنترل می شوند. شما به ویژه می خواهید بدانید که برچسب های عنوان مانند H1 ، H2 و H3 برای سلسله مراتب محتوا چگونه استفاده می شوند. برچسب های هدر علاوه بر تأثیر بر ساختار طرح بندی ، در نحوه طبقه بندی خزنده های وب در طراحی و تأثیر آنها بر نحوه نمایش آنها در رتبه بندی جستجوی ارگانیک مهم است.

CSS (یا ترکیب ورق های سبک) یک ظاهر طراحی شده و دستورالعمل های اضافی در مورد نحوه ظاهر شدن یک عنصر HTML را ارائه می دهد. انجام کارهایی مانند استفاده از فونت ، افزودن پد ، تنظیم تراز ، انتخاب رنگ و حتی ایجاد شبکه ها همه از طریق CSS امکان پذیر است.

 

دانستن نحوه عملکرد CSS به شما این مهارت را می دهد که وب سایت هایی منحصر به فرد ایجاد کنید و قالب های موجود را سفارشی کنید. بیایید چند مفهوم کلیدی CSS را مرور کنیم.

 

کلاسهای CSS

کلاس CSS لیستی از ویژگی هایی است که در ایجاد یک عنصر جداگانه گرد هم می آیند. چیزی شبیه به متن اصلی می تواند فونت ، اندازه و رنگ را همه بخشی از یک کلاس CSS واحد داشته باشد.

 

کلاسهای ترکیبی CSS

یک کلاس ترکیبی بر اساس یک کلاس پایه موجود ساخته می شود. این ویژگی همه ویژگی ها مانند اندازه ، رنگ و تراز را که ممکن است قبلاً وجود داشته باشد به ارث می برد. سپس می توان ویژگی ها را تغییر داد. کلاسهای ترکیبی در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد تغییرات کلاس را تنظیم کنید که می توانید هرجا که نیاز دارید در طراحی وب اعمال کنید.

 

آگاهی از نحوه عملکرد CSS هنگام یادگیری طراحی وب ضروری است. همانطور که در بخش مربوط به HTML ذکر شد ، توصیه می کنیم برای مشاهده نحوه کار CSS به دانشگاه Webflow مراجعه کنید.

 

4. پایه های UX را بیاموزید

UX جادویی است که یک وب سایت را زنده می کند و آن را از چیدمان ثابت عناصر به چیزی تبدیل می کند که با احساسات شخصی که در آن حرکت می کند درگیر می شود.

 

رنگ بندی ، محتوا ، تایپوگرافی ، چیدمان و جلوه های بصری همه با هم جمع شده اند تا به مخاطبان شما خدمت کنند. طراحی تجربه کاربر درباره دقیق و برانگیختن احساسات است. این کار نه تنها سفری روان را به کسی ارائه می دهد بلکه تجربه ای است که او را با موجودیت یا مارک پشت طراحی وب مرتبط می کند.

 

در اینجا چند اصل UX وجود دارد که باید بدانید.

 

پرسونای کاربر

طراحی وب به معنای درک کاربران نهایی است. شما باید نحوه انجام تحقیقات کاربر و نحوه ایجاد پرسنال کاربر را بیاموزید. علاوه بر این ، باید بدانید که چگونه از این اطلاعات در ایجاد طرحی که برای نیازهای آنها بهینه شده است استفاده کنید.

 

ساختار اطلاعات

بدون سازماندهی واضح ، مردم دچار سردرگمی و جهش می شوند. معماری اطلاعات و نگاشت محتوا نقشه ای را برای نحوه عملکرد وب سایت و هر بخش در ارائه یک سفر واضح از مشتری ارائه می دهد.

 

جریان های کاربر

ممکن است هنگامی که به پروژه های طراحی گسترده تری می پردازید ، ایجاد جریان کاربر ایجاد شود ، اما اگر در مورد اینها فکر کنید و آنها را برای طرح های اولیه خود بسازید ، در آینده وضعیت بهتری خواهید داشت. جریان های کاربر نحوه حرکت افراد در یک طرح را بیان می کند. آنها به شما کمک می کنند تا مهمترین بخشها را اولویت بندی کرده و از دسترسی افراد به آنها اطمینان حاصل کنید.

 

وایر فریم ها

Wireframes نشان می دهد که در کدام صفحه صفحات وب عنوان ها ، متن ، تصاویر ، فرم ها و سایر عناصر قرار داده می شود. حتی اگر در حال طراحی یک وب سایت ساده یک صفحه ای هستید ، ترسیم یک قاب سیم به شما راهنمای محکمی برای کار می دهد. همانطور که به وب سایت های پیچیده تر می روید ، فریم های سیمی در ایجاد یک تجربه سازگار ، ساختار بندی طرح ها و از دست ندادن هر چیزی که نیاز به گنجاندن دارد ، ضروری هستند.

 

نمونه سازی

نمونه های اولیه می توانند سطوح مختلفی از وفاداری داشته باشند اما به عنوان نمایشی از یک طرح عملکردی عمل می کنند. تصاویر ، تعاملات ، محتوا و سایر عناصر مهم همه سر جای خود هستند و طرح دنیای واقعی را تکرار می کنند. نمونه های اولیه برای دریافت بازخورد و تنظیم دقیق طرح در طول فرآیند استفاده می شوند.

 

5. با UI آشنا شوید

رابط کاربری مکانیزمی است که قطعه ای از فناوری را به کار می اندازد. دستگیره در رابط کاربر است. کنترل صدا روی رادیوی خودروی شما که دیگر شما با آن درگیر نمی شود ، رابط کاربری است. و صفحه کلیدی که پین ​​خود را در دستگاه خودپرداز وارد می کنید ، رابط کاربری است. همانطور که دکمه ها و مکانیزم های دیگر در دنیای واقعی به فرد اجازه می دهد با ماشین ها تعامل داشته باشد ، عناصر رابط کاربر در یک وب سایت به فرد اجازه می دهد تا اقدامات را به حرکت درآورد.

 

بیایید دو اصل کلیدی رابط کاربری را مرور کنیم: طراحی بصری و سادگی.

 

نحوه ایجاد رابط های بصری

تعامل و تعامل با یک وب سایت باید سازگار باشد و از الگوهای قابل تکرار پیروی کند. افرادی که بر روی یک وب سایت فرود می آیند باید فوراً سیستم هایی را که در حال حرکت در آن هستند ، درک کنند.

 

UI را ساده کنید

UI برای بهینه سازی قابلیت استفاده وجود دارد. این بدان معنی است که استفاده از کنترل ها آسان و همچنین در عملکرد آنها واضح است. این که آیا تعداد گزینه های ناوبری را به حداقل می رسانید ، فرآیند تسویه حساب را سریع می کنید یا سایر عناصر تعاملی را که دسترسی را افزایش می دهند ، ادغام می کنید ، درک UI به شما کمک می کند تا تجربه شخصی را در تعامل با یک وب سایت ساده کنید. طراحی سایت املاک

 

البته ، رابط کاربری یک موضوع گسترده است که نمی توان آن را تنها در چند پاراگراف ضبط کرد. پیشنهاد می کنیم پست وبلاگ "10 نکته ضروری در طراحی UI (رابط کاربری)" را به عنوان آغازگر رابط کاربری بررسی کنید.

 

مطالب مرتبط: UX در مقابل UI: تفاوت های کلیدی که هر طراح باید بداند

 

6. آشنایی با اصول ایجاد طرح بندی

چشمان ما به طور خودکار به الگوهای طراحی خاصی می چسبد و مسیری آسان را از طریق طراحی وب ایجاد می کند. ما به طور شهودی می دانیم کجا باید نگاه کنیم زیرا این الگوها را بارها و بارها هنگام استفاده از رسانه ها در طول زندگی خود دیده ایم. دانستن الگوهای طراحی به شما کمک می کند وب سایت هایی ایجاد کنید که جریان صافی در محتوا و تصاویر داشته باشند. دو الگوی معمول طرح بندی وب که باید در مورد آنها بدانید الگوهای Z و الگوهای F هستند.

 

الگوی Z

الگوی Z برای طرح بندی با صرفه اقتصادی کلمات و تصاویر و مقدار زیادی فضای منفی ، راهی کارآمد برای گشت و گذار در وب سایت است. هنگامی که شروع به توجه به مکان طراحی چشم خود می کنید ، بلافاصله تشخیص می دهید که الگوی Z در محل قرار دارد.

 

الگوی F

طرح های متن دار ، مانند یک نشریه آنلاین یا یک وبلاگ ، اغلب از الگوی F متمایز پیروی می کنند. در سمت چپ صفحه ، لیستی از مقالات یا پست ها را مشاهده می کنید و در قسمت اصلی صفحه ، ردیف هایی از اطلاعات مرتبط را مشاهده می کنید. این الگو به گونه ای بهینه شده است که همه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار افراد قرار دهد ، حتی اگر آنها به سرعت به آن توجه کنند.

 

مطالب مرتبط: طرح صفحات وب: آناتومی وب سایت که هر طراح باید یاد بگیرد

طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

 طراحی سایت ارزان

ببینید ، همه ما دوست داریم معامله خوبی داشته باشیم.

در واقع ، وقتی این کار را انجام می دهیم ، اولین کاری که انجام می دهیم این است که با هیجان متواضعانه در مورد چگونگی انجام این معامله به شخص بعدی خود افتخار کنیم.

اما جستجوی یک معامله خوب در طراحی وب سایت خطرناک است.

مردم آنقدر در پس انداز چند دلار وسواس دارند که نمی دانند قصد دارند از فردی در اوکراین که به سختی انگلیسی صحبت می کند کلاهبرداری کنند یا یک خانم مسن که در زیرزمینی در مونتانا زندگی می کند و هنوز از ویندوز ویستا روی او استفاده می کند. رومیزی دل این شکار برای یک معامله خوب در زمینه طراحی وب حتی باعث می شود افراد آن جمله ای را تایپ کنند که هر بار لرز بدی بر ستون فقرات من وارد می کند…

”طراحی وب ارزان”

به عنوان یک طراح وب ، دیدن این عبارت در گوگل بسیار مضر است.

اما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، آن را دریافت می کنم. من اونجا بودم.

قبل از اینکه بدانیم چرا جستجوی طراحی سایت ارزان اشتباه است و چرا طراحی وب سایت مقرون به صرفه جایگزین بسیار بهتری است ، بیایید سعی کنیم آنچه را که در اینجا صحبت می کنیم تعریف کنیم.

 

طراحی وب سایت ارزان چیست؟
سوال عالی. و نه یکی که به راحتی پاسخ داده شود.

دلیل آن این است که قیمت گذاری خدمات طراحی وب ، مانند قیمت گذاری هر چیزی ، بسیار ذهنی است. (کافی است این ماشین حساب طراحی وب سایت فوق العاده عمیق را بررسی کنید تا متوجه منظور من شوید)

کسی که سالانه 100000 دلار درآمد دارد ، 1000 دلار برای یک وب سایت می تواند بسیار بزرگ تلقی شود. اما همان وب سایت 1000 دلاری ماه ها طول می کشد تا برای کسی که حداقل دستمزد را پرداخت می کند ، پرداخت شود.

و با در نظر گرفتن اینکه چگونه بسیاری از طراحان وب روشهای بسیار متفاوتی برای تصمیم گیری در مورد هزینه خدمات خود دارند ، تعیین مقدار طراحی وب ارزان تر ، دشوارتر می شود.

به همین دلیل استدلال می کنم که طراحی وب ارزان هیچ ربطی به قیمت ندارد. این یک طرز فکر است

قبل از اینکه چشمان خود را بچرخانید و آن دکمه برگشت را بشکنید ، اجازه دهید توضیح دهم…

چرا بسیاری از افراد به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستند؟
بر اساس تحقیقات من ، بیش از 1500 نفر در ماه به دنبال "طراحی وب ارزان" در ایالات متحده هستند.

افرادی که به دنبال طراحی وب ارزان هستند به طور کلی در یکی از این دسته ها قرار می گیرند:

آنها به دنبال طراح وب هستند که بتواند خدمات با کیفیت خوب را با قیمتی که در بودجه اندک آنهاست ارائه دهد.
آنها برای طراحی وب سایت و ROI ارائه شده اهمیتی قائل نیستند و انتظارات غیرواقعی در مورد هزینه آن ندارند.
آنها به دنبال استفاده از طراح ناامید وب هستند.
بیایید یک به یک این موارد را بررسی کنیم.

1) آنها در جستجوی طراح وب هستند که بتواند خدمات با کیفیت خوب را با قیمتی که در بودجه متوسط ​​آنها است ارائه دهد.
من استدلال می کنم که اکثر جستجوگران "طراحی وب ارزان" در این دسته قرار می گیرند.

اکثر افرادی که با من تماس می گیرند تا از طراحی سایت خود بخواهند افرادی هستند که رویای راه اندازی کسب و کار خود را دارند. بیشتر از این ، آنها ایده ای دارند. و آنها آماده اقدام هستند.

اما وقتی برای اولین بار در سفر تجاری کوچک خود شروع می کنید ، پول نقد محدود است. اگر وجود نداشته باشد.

1000 دلار برای یک وب سایت برای یک تکنسین فناوری اطلاعات سطح ابتدایی که 50،000 دلار در سال زندگی می کند در شهری گران قیمت مانند تورنتو غیرممکن است.

حتی جمع آوری 500-600 دلار ، که اکثر آنها می توانند "ارزان" تلقی شوند ، برای او دشوار خواهد بود.

پس او باید چه کار کند؟ آیا از رویای او برای ایجاد مشاغل مشاور فناوری اطلاعات دست کشیده اید؟ البته که نه. او فقط "طراحی وب ارزان" را در گوگل تایپ می کند و به بهترین ها امیدوار است.

2) آنها برای طراحی وب و ROI ارائه شده ارزش قائل نیستند و انتظارات غیرواقعی نسبت به هزینه آن دارند.
این نوع افراد در هر صنعتی وجود دارند ، اما هنگامی که شما محصولات و خدمات دیجیتال را می فروشید تعداد آنها بیشتر می شود.

آنها میزان کار برای ساختن یک وب سایت زیبا و کاربردی که باعث جذب مشتری می شود را درک نمی کنند. تنها چیزی که آنها می بینند اینجا یک کلیک است و چند نوع صفحه کلید و BAM !، سایت آماده است.

بعضی روزها ای کاش اینقدر ساده بود…

همیشه تقصیر آنها نیست ، توجه داشته باشید. فروش خدمات دیجیتالی مانند طراحی وب سایت دشوار است.

وقتی فردی را برای بازسازی حمام خود استخدام می کنید ، در ازای دلارهای خود ، از نیروی بدنی ، اقلام ملموس جدید و نتایج بدیهی برخوردار می شوید. همه چیز درست در جلوی چشم شما اتفاق می افتد. ؟؟؟؟

وقتی برخی از دوستان در حال قلم زدن با لپ تاپ خود در کافی شاپ هستند ، در محاصره دیگر هزاره های کوچ نشین دیجیتالی ، او می تواند هر کاری انجام دهد. (به من اعتماد کنید ، من چیزهای عجیب و غریبی را در کافی شاپ ها دیدم)

توضیح آن برای کسی که هیچ چیز در مورد طراحی وب نمی داند ، دشوار است.

3) آنها به دنبال استفاده از طراح وب ناامید هستند.
سپس ، البته ، کوسه های جهان هستند. شکارچیان در جستجوی شکار بعدی خود هستند.

این افراد دقیقاً می دانند که هزینه طراحی سایت با کیفیت عالی چقدر است. و آنها همچنین می دانند که صنعت طراحی وب بسیار رقابتی است.

آنها به خوبی می دانند که طراحان وب که خود را به عنوان "ارزان" معرفی می کنند ، نسبت به کسانی که به راحتی ارزش خود را دارند ، به دنبال کسب و کار هستند.

آنها از آن به نفع خود استفاده می کنند.

آنها چانه می زنند ، چانه می زنند ، دستکاری می کنند و طراحان وب خود را خراب می کنند تا زمانی که آماده پذیرش قیمت در زیرزمین شوند فقط برای روشن نگه داشتن چراغ در پایان ماه.

بسیار ناخوشایند است و به همین دلیل است که من از شرکت در تاکتیک های ارزان آنها خودداری می کنم.

پس از سالها تجربه در صنعت طراحی وب ، می توانم این کوسه ها را از فاصله یک مایلی تشخیص دهم. صف من برای شنا به آبهای امن تر است. ؟؟؟؟

خوشبختانه این افراد قطعاً در اقلیت هستند. من اغلب با آنها برخورد نمی کنم

تفاوت بین طراحی وب ارزان و طراحی وب مقرون به صرفه (اینفوگرافیک)
چرا چنین تفاوت بزرگی در مورد تفاوت بین "ارزان" و "مقرون به صرفه" ایجاد می کنید؟ اساساً منظور آنها یک چیز است ، درست است؟ پس انداز!

خوب ، دقیقا نه.

وقتی به "ارزان" فکر می کنید به چه چیزی فکر می کنید؟ مطمئناً این می تواند به معنای کاهش هزینه یا افزایش پس انداز باشد ، اما دارای دلالت های منفی نیز می باشد:

کیفیت پایین
کثیف
ناامن
غیر جذاب
تنبل
آیا این مواردی است که می خواهید از وب سایت جدید خود ببینید؟ آیا می خواهید طراح وب استخدام کنید که از این صفت ها برای ارائه خدمات خود استفاده می کند؟ البته که نه.

کلمه "مقرون به صرفه" کاملاً متفاوت است.

این به معنای کاهش هزینه ، اما همچنین حفظ سطح مشخصی از کیفیت است.

شما می توانید چیزی را با کاهش کیفیت ، ارزش یا پایین آمدن آن به سطح پایین "ارزان" کنید ، اما نمی توانید مقرون به صرفه باشید ... (منظورم را متوجه شدید)

برای نشان دادن تفاوت بین طراحی وب ارزان و طراحی وب مقرون به صرفه ، به این اینفوگرافیک نگاه کنید:

 

چگونه من از معمای طراحی سایت رایگان و مقرون به صرفه استفاده می کنم
یک مشکل اساسی در صنعت طراحی وب وجود دارد.

مشاغل کوچک وب سایت های با کیفیت بالا را می خواهند ، اما بسیاری از آنها فقط می توانند حدود 500 تا 1000 دلار برای یک هزینه پرداخت کنند.
طراحان وب که واقعاً می خواهید آنها را استخدام کنید ، نمی توانند وب سایت های با کیفیت بالا را در آن محدوده قیمت بسازند.
من به عنوان طراح وب تصمیم گرفتم خدماتی را ارائه دهم که معتقدم هر دوی این مسائل را حل می کند.

طراحی وب سایت یارانه ای
آیا می دانید چگونه همه می خواهند جدیدترین گوشی را داشته باشند ، اما نمی توانند هزینه کامل را از قبل پرداخت کنند؟ و چگونه خرده فروشان مشتاقند تا آنجا که می توانند از این تلفن های جدید بفروشند؟

چه کار می کنند؟

آنها با ارائه برنامه های پرداخت ماهانه به مشتریان ، هزینه تلفن را یارانه می دهند.

این یک برد-برد است.

مشتریان همیشه جدیدترین و بهترین تلفن را دارند
خرده فروشان تلفن های بیشتری را به افرادی می فروشند که معمولاً قادر به خرید آنها نیستند
من همین اصل را در قیمت گذاری طراحی وب خود اعمال کرده ام.

من طراحی وب سایت با کیفیت بالا ، سریع و مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک از همه نوع ارائه می دهم. بیشتر وب سایت هایی که ایجاد می کنم در محدوده 500 تا 1000 دلار قرار دارند ، اما معمولاً بین 2000 تا 4000 دلار هزینه دارند.

من هزینه اولیه کارهای طراحی وب را با میزبانی و نگهداری وب سایت مشتریان خود در 39 دلار در ماه جبران می کنم.

این یک برد-برد برای من و مشتریانم است.

مشتریان من یک وب سایت با کیفیت بالا و کاملاً مدیریت شده دریافت می کنند که معمولاً خارج از محدوده قیمت آنها است.
من وب سایت های بیشتری به مشاغل کوچک می فروشم که معمولاً قادر به پرداخت آن نیستند (و منبع کمی خوب از درآمد غیرفعال دریافت می کنم)
حالا به من بگویید که این یک بازی کامل نیست. ؟؟؟؟

اگر به نظر می رسد که به آن علاقه دارید و به دنبال دریافت یک وب سایت با کیفیت بالا با قیمت مناسب هستید ، برای دریافت یک نقل قول رایگان اینجا با من تماس بگیرید!
سوالات متداول بیشتر
اینها رایج ترین س questionsالاتی است که در مورد طراحی وب سایت ارزان و مقرون به صرفه دریافت می کنم.

هزینه طراحی وب سایت باید چقدر باشد؟
بسته به معیارهای مختلف ، قیمت طراحی وب می تواند بسیار متفاوت باشد ، از جمله:

طراح
دامنه وب سایت
خدمات درگیر
زمان بندی و مکان
با این اوصاف ، من معتقدم که اکثر مشاغل کوچک باید بتوانند یک وب سایت با کیفیت بالا با قیمت 500 تا 1500 دلار تهیه کنند.

ارزان ترین راه برای ایجاد یک وب سایت چیست؟
ارزان ترین راه برای ایجاد وب سایت این است که فقط خودتان آن را بسازید. شما می توانید از بسیاری از سازندگان وب سایت DIY مختلف مانند Weebly ، Wix ، Squarespace ، Elementor ، Beaver Builder و بسیاری دیگر استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از برخی از سازندگان وب سایت بسیار راحت تر از سایرین است.

ارزانترین وب سایت ساز چیست؟
از بین همه سازندگان وب سایت DIY ، به نظر می رسد Weebly ارزان ترین گزینه در این زمان است. ارزان ترین (و بهترین) سازنده وب سایت وردپرس Elementor است.

پاتریک آنتینوزی
پاتریک آنتینوزی
مستندسازی داستان من در زمینه ایجاد مشاغل طراحی وب خودم. و در این راه یک زندگی ساده و معنی دار داشته باشید.
همه پست ها
این را دوست داشتید؟ من بیشتر متوجه شدم که از کجا آمده است:

راهنمای مبتدی برای عملکرد وب سایت
bluehost قرص آبی ماتریس است
نحوه انتخاب شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد مناسب برای شما

  • majid saadat
  • ۰
  • ۰

VOKALA

طراحی سایت وکالت

این که آیا شما یک سازمان غیرانتفاعی ، NGO یا سازمان حمایتی هستید ، این نکات و بهترین شیوه ها به شما در افزایش کمک ها ، اعضا و تعامل کمک می کند. آیا آماده اید تا در مورد نحوه کمک به شما بیشتر بدانیم؟ Hub & Spoke در اینجا به عنوان یک شرکت طراحی سایت غیرانتفاعی که به مشتریان در توانمندسازی و تعامل آنلاین کمک می کند ، کمک می کند.

وب سایت شما ممکن است سالها پیش نوآورانه باشد ، اما امروز ممکن است قدیمی باشد.

سایت شما معمولاً جایی است که شما اولین تأثیر مثبت را بر مشتریان بالقوه یا کسانی که در سازمان شما تحقیق می کنند ایجاد می کنید. اگر کسی که به خدمات شما علاقه مند است امروز از سایت شما بازدید کند ، آیا یک پلت فرم مدرن یا چیزی شبیه به آن را می بیند که در سال 1996 توسط GeoCities ساخته شده است؟

یک وب سایت غیرانتفاعی با مشاغل غیر انتفاعی در این حیطه بسیار مهم است: مخاطبان هدف.

وب سایت شما به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی ابزاری برای جلب توجه ، ارتباط و تعامل با گروه خاصی از اجزای تشکیل دهنده است. در اینجا چند قانون وجود دارد که در صورت رعایت آنها ، تأثیر محتوای وب سایت غیرانتفاعی شما را به شدت افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا بهتر با هدف خود درگیر شوید.

روی صفحه اصلی تمرکز کنید

محتوا بیش از کلمات موجود در یک وب سایت است. همچنین در مورد نحوه سازماندهی سایت است.

نکته ای که در مورد اکثر کاربران وب وجود دارد این است که آنها به راحتی ناامید شده و حواسشان پرت می شود. قدرت ایجاد اولین تأثیر خوب بر آنها در صفحه اصلی شما است. یک طراحی سایت وکلا غیر انتفاعی عالی کاربر پسند است اما هنوز هم توجه را جلب می کند.

هنگامی که وب سایت فعال شد ، خودتان آن را آزمایش کنید. ببینید دسترسی به اطلاعاتی که کاربر در جستجوی آن است چقدر آسان است و بر این اساس تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید که اقدامات کلیدی مانند اهداء یا یادگیری بیشتر آسان است. کاربران از سایتهای ساده ای استفاده می کنند که بیش از دو یا سه کلیک نیاز ندارند تا آنها را به کار انتخابی خود برسانند.

مخاطبان خود را بشناسید

چه کسانی را هدف قرار می دهید؟ آیا در محتوای خود به زبان آنها صحبت می کنید؟ مهمترین راه برای ایجاد محتوا این است که بدانید محتوا به چه کسانی اختصاص دارد و ایجاد اطلاعاتی که مطمئناً برای آنها مفید و جالب خواهد بود. محتوا پادشاه است و اگر نیازهای مخاطبان مورد نظر شما را برآورده نکند ، آنها را از دست خواهید داد.

نمونه طراحی وب سایت غیر انتفاعی برای انجمن عضویت

مگر اینکه مخاطبان شما جامعه ای از متخصصان باشند ، عاری بودن اصطلاحات شما نیز به نفع شما خواهد بود. اکثر مردم فقط اطلاعات ساده ای می خواهند که بتوانند بدون نیاز به جستجوی واژگان دشوار هضم کنند. در هر صورت ، مطمئن شوید که محتوای شما به خوبی سازماندهی شده است و حرکت در آن آسان است.

ماموریت خود را به اشتراک بگذارید

اگر در یک سازمان غیر انتفاعی کار می کنید ، احتمالاً به دنبال ایجاد تغییر در زندگی مردم هستید. اهداکنندگان می خواهند ماموریت شما را بدانند و امیدوارم کمی درباره جوامعی که به آنها کمک می کنید مطالعه کنند. مطمئن شوید که ماموریت شما مشخص است.

در این عصر دیجیتال ، ویدئوها به یکی از راههای ضروری ارتباط تبدیل شده اند. شما می توانید چند ویدئو داشته باشید که نشان می دهد شما چه کار می کنید و چگونه کاربر می تواند به ماموریت شما کمک کند. به خصوص اگر می خواهید ارتباط شخصی ، احساسی برقرار کنید یا اطلاعات پیچیده ای را منتقل کنید ، یک راه ویدئویی است.

موبایل باشید

مطالعات نشان می دهد که بیشتر وبگردی های امروزی در تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. شما نمی خواهید سایت شما برای اکثر کاربران ناامید کننده یا غیرقابل دسترسی باشد. سایت شما به سادگی باید مناسب موبایل باشد تا مرتبط باشد.

سایتهای سازگار با موبایل مزایای دیگری نیز دارند. اگر فقط برای ضربه زدن به سازمان خود به داوطلب یا تعهد نیاز باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران این کار را انجام دهند. این که سایت شما برای موبایل مناسب است یا خیر ، تأثیر بسزایی در رتبه بندی جستجوی شما دارد.

 

محتوا را ساده و تازه نگه دارید

سایت شما برای اطلاع رسانی است ، بنابراین باید ساده و دقیق باشد. برای جلب توجه و مرور آسان مطالب ، مهمترین قسمتها باید قابل مشاهده باشند. با قالب بندی متن خود می توانید کلمات کلیدی اصلی را برای مخاطبان خود آسان کنید تا سرفصل ها به وضوح برجسته شده و اطلاعات مربوطه را برجسته کند.

یکی از بزرگترین خاموش شدن ها در وب سایت ها ، اطلاعات قدیمی است. طراحی سایت ارزان اگر محتوای موجود در آن قدیمی باشد ، هیچ کس سازمان را جدی نمی گیرد. به روزرسانی منظم محتوای شما باعث افزایش سرعت افراد و حفظ خواندن آنها می شود. همچنین رتبه جستجوی شما را بهبود می بخشد.

اگر احساس می کنید ایجاد محتوای جدید زمان زیادی می برد ، می توانید محتوای همیشه سبز کافی بسازید و سپس انتشار آن را به طور سیستماتیک برنامه ریزی کنید. هرچند در اینجا این مشکل وجود دارد ؛ شما نمی توانید هر چیزی را که آنلاین پیدا می کنید جمع آوری کنید. باید برای مخاطبان شما ارزشمند باشد.

فراخوان به عمل

سایت شما منبع اطلاعات و اقدامات است. پس از اطلاع رسانی به مخاطبان ، همیشه از این فرصت استفاده کرده و آنها را به کار دعوت کنید.

به اهداکنندگان احتمالی اطلاع دهید که چگونه می توانند با اهداء کمک های خود به هدف شما کمک کنند. اگر به داوطلبان تکیه می کنید ، مطمئن شوید که ثبت نام آسان است و کارهای مورد نیاز به طور واضح به اطلاع شما می رسد. اگر روی خط مشی عمومی کار می کنید ، به کاربران خود اطلاع دهید که چگونه می توانند با نمایندگان خود تماس بگیرند و در صورت انجام این کار ، استراتژی های مفیدی را در اختیار آنها قرار دهید. به افرادی که به هدف شما اهمیت می دهند یادآوری کنید که لازم نیست منفعل باشند. آنها همچنین می توانند تأثیر داشته باشند.

یک تفاوت ایجاد کن

این قوانین ساده هستند اما به شما کمک می کند تا یک طراحی سایت حمایتی ایجاد کنید که به همان اندازه که آموزش می دهد ارتباط برقرار کند. به یاد داشته باشید که کیفیت وب سایت شما می تواند به طور مستقیم بر تعداد افرادی که شما به آنها دسترسی دارید و تعداد افرادی که اقدام می کنند ، تأثیر بگذارد. پیش بروید و یک شاهکار خلق کنید.

آیا برای راهنمایی های بیشتر آماده هستید یا می بینید که چگونه می توانیم به شما در عملی کردن آنها کمک کنیم؟ امروز با Hub & Spoke تماس بگیرید تا درباره وب سایت های غیرانتفاعی صحبت کنیم ، بخشی که در آن تجربه زیادی داریم.

وب سایت غیر انتفاعی باید نقطه عطفی برای بازدیدکنندگان باشد و به آموزش و اطلاع رسانی آنها در مورد رسالت و ارزشهای اصلی سازمان کمک کند. از آنجا ، باید به عنوان بستری برای تبدیل آنها به اهدا کننده یا داوطلب ، خرید در ماموریت و کمک به پیشبرد اهداف کلی عمل کند.

طراحی وب سایت غیر انتفاعی قدرتمند این واقعیت را نشان می دهد که برخی از مردم آماده تعهد به این هدف هستند ، در حالی که برخی دیگر در حال آغاز سفر تحقیقاتی خود هستند.

با توجه به این موضوع ، بیایید در مورد چهار راه برای ایجاد قدرت بیشتر در وب سایت خود صحبت کنیم ، تا مطمئن شویم که این وب سایت برای بازدیدکنندگانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان و هدف شما هستند دارای ارزش است.

از وبلاگ خود عاقلانه استفاده کنید

با به اشتراک گذاشتن موفقیت ها و تأثیرات مثبت سازمان به طور منظم با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید.

داشتن یک وبلاگ برای برقراری ارتباط منظم با رای دهندگان خوب است ، اما برای بازاریابی جستجو نیز عالی است ، زیرا به سایت شما کمک می کند تا مرتبط با Google به نظر برسد. با تمرکز بر محتوای معمولی ، سایت شما همچنان پیدا می شود ، که به نوبه خود به اشتراک رسالت و اهداف شما با دیگران کمک می کند.

از وبلاگ خود برای آموزش در یک محیط غیررسمی ، نمایش داستانهای موفقیت ، توصیفات ویدئویی و بیانیه های مطبوعاتی استفاده کنید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که افراد در جریان رویدادهای آینده هستند ، به علاوه ، عکسهای رویدادهای گذشته را به اشتراک بگذارید تا آنچه را که ممکن است از دست داده اند به آنها نشان دهید.

فعالیت رسانه های اجتماعی را افزایش دهید

آن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را باز کنید تا بازدیدکنندگان را وادار به بررسی آنچه در توییتر ، فیس بوک ، لینکدین ، یوتیوب و غیره است بررسی کنید.

از آنجا که مردم از رسانه ها به طرق مختلف لذت می برند ، شما با تنوع در حضور آنلاین خود و تمرکز بر چندین سیستم عامل ، طرفداران بیشتری را جذب خواهید کرد. اما به یاد داشته باشید ، فقط روی تعداد بیشتری از مواردی که می توانید به طور فعال مدیریت کنید تمرکز کنید. هیچ کس حساب های قدیمی رسانه های اجتماعی را که خالی نشسته اند دوست ندارد.

  • majid saadat